Новий сервіс від Пенсійного фонду України — призначення пенсії в «в один дотик» . Українцям більше не потрібно самостійно збирати документи. Якщо раніше для того, щоб оформити пенсію, треба було сходити у сервісний центр пенсійного фонду не один раз, то зараз можна прийти лише раз, щоб забрати готове пенсійне посвідчення.Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян щодо призначення пенсії в «один дотик» через веб-портал електронних послуг.
Головне завдання нововведення, покращити обслуговування відвідувачів, мінімізувати витрати часу на оформлення пенсій та людський фактор. Послуга в «один дотик» – це лише одне відвідування установи для того, аби забрати пенсійне посвідчення. Сервіс передбачає подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді.
Для отримання такої послуги потрібно:
– зареєструвати на веб-порталі Пенсійного фонду;
– авторизуватись в особистому кабінеті за допомогою електронного цифрового підпису;
– в розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних документів для призначення пенсій у сканованому вигляді;
– підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення». Додавати документи (у разі потреби) можна протягом трьох місяців.
Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом та дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються. Забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.
Окрім цього, в установі працює ціла низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників.
Це, зокрема:
– налаштування послуги безкоштовного СМС – інформування (щодо призначення, перерахунку пенсії, сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
– отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR- кодом;
– отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;
– кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електроні «довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.
За більш детальнішою інформацією можна звернутися за адресою: м.Кілія, вул. Миру, 65, або за телефоном 42083.
Наталя Козлова
начальник відділу обслуговування громадян (сервісний центр)
головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області.
No comment yet, add your voice below!